[Kepviselok] Pofátlan plakátolók

ELTE TTK HOK Kommunikacios Biztos kombiz at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 16., Cs, 16:55:41 CET

Szia,

nem az a legnagyobb pofátlanság, hogy az AJK HÖK velünk egy idõpontra
szervezi a gólyabálját. nem is az, hogy ezt plakátokon hírdeti. nem is az,
(bár kicsit necces), hogy ezt itt lágymányoson is ki akarják rakni. de az
már igencsak nagy pofátlanság, hogy ezt pecsételés, a HÖK megkérdezése
nélkül teszik, az meg már hallatlanul nagy POFÁTLANSÁG, hogy ezt úgy
teszik, hogy a saját gólyabál plakátjainkra ragasztanak RÁ!

és mindezt a Hali mellett. a végén meg persze én voltam a bunkó, amikor
elküldtem a két jogász kiscsajt melegebb éghajlatra.

csak tájékoztatlásul.

     Polgár Péter Balázs
     ELTE TTK HÖK
     Durván nagyon-nagyon mérges kommunikációs biztos

e-mail: kombiz at ttkhok.elte.hu
mobile: +36306826459
blog  : http://ttkhok.elte.hu/~kombiz