RE: [Kepviselok] retamás

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Nov. 17., P, 16:11:34 CET

Sziasztok!

Látjátok én már sokszor mondtam/írtam, hogy a HÖK sokszor egy karrier
orientált, önmegvalósítás éhes EGO bajnokság "színtere", ahol egymással
kellemesen arrogánsak, cinikusak, lekezelőek vagytok és, hogy én mint
csapatjátékos nem igazán tudok ezzel azonosulni, sztem az ellenségeinkkel
kéne így viselkedni, bár akkor sem lenne szép dolog, de legalább nem egymást
ölnétek!

Persze akinek nem inge, ne vegye magára, de sztem sokan magukra ismerhetnek!
Kérdés: akkor most egymással, vagy egymás ellen vagyunk!

Nah, smaccantás, fifi :-)

Online elérhetőségeim:
E-mail: fifiboy at fifiboy.hu
Msn: fifiboy at freemail.hu