[Kepviselok] Közös elnökségi

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 18., Szo, 19:09:48 CET

Az alábbi észrevételem/kérdésem lenne az egyes témákhoz:

1. Plakátolás:

- Az Alapítvány rendezvényei nem kerültek megjelölésre benne, ennek az az
oka, hogy:
a) kifelejtõdött
b) beleértjük a TTK HÖK-be és az Alapítványos rendezvények a TTK HÖK-ös
rendezvények prioritása szerint kezelendõ
c) az Alapítványos tevékenységeket a nem HÖK-ös rendezvényekbe értjük bele
és nincs kiemelt prioritásuk.

- Csak priorítás szintjén kerültek be a külsõ és HÖK rendezvények közti
különbségtétel. Javaslom, hogy kizárólagosságot mondjunk, azaz, ha HÖK
buli van, akkor azon a környéken más idõpontot nem lehet kirakni.

2. Vezetõképzõ

- Szerintem a reggel 7:45-10-ig tartó ébredezés nem jó megoldás. Én tudom
vállalni, hogy felkelek 7:45-kor, de ebben az esetben 8:30-kor kezdjük el
a munkát. Az is lehet, hogy 10-kor kezdünk, ebben az esetben én szeretnék
9:15-ig aludni. Az mindenesetre zavarna, ha két órát kell malmoznom alvás
és munkakezdés között.

- Szeretném ha a Lágymányosi szolgáltató központtal kapcsolatosan lenne
egy közös elõadás, amin bárki részt vehet. Itt egyrészt röviden
elmondanám, hogy mik az elképzelések/tervek másrészt várnám a
visszajelzéseket, ötleteket is. Erre (ha ténylegesen 16 órára leér
mindenki és két óra lesz a regisztrációra) péntek 17 és 18 óra között sor
is kerülhetne, egy óra még a várhatóan számos kérdés mellett is elég lehet
rá.

3. Területfejlesztés

- Javaslom, hogy a közös kasszát ne egyenlõ, hanem EHÖK-tõl kapott
költségvetés arányában, vagy legalább azt részben figyelembe véve töltsük
fel.

- Javaslom, hogy a közös kasszából egyhangú döntéssel lehessen egyes
tevékenységeket finanszírozni, azaz az idei gyakorlat (én erre adtam a
félmilliómat) ne ismétlõdhessen meg. Ez egyébként nem zárja ki, hogy a
három HÖK végül három különbözõ dologra fordítja a pénzt pont olyan
arányban ahogy beadta, azonban sokkal átláthatóbbá teszi azt, hogy mi ment
ebbõl a pénzbõl és mit fizetet mindenki a HÖK-ös pénzébõl. (Idén ez nem
volt egyértelmû pl az Absolvó esetében.)

Balázs