[Kepviselok] Iroda

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 19., V, 11:21:49 CET

Kedves Palko Tamas, IRODAVEZETO!

Ha jol emlekszem, szemelyes egyezteteseink alapjan (amin Sagi Orsolya
elnok is reszt vett) ugy allapodtunk meg, hogy hetfo reggel, nyitasra az
iroda rendben lesz.
Nem ertem akkor, hogy mi szukseg van arra, hogy ilyen, teljesen felesleges
levelekkel terhelej engem, meg a listat?
Fontosabbnak erzed igy magad, vagy engem tekintesz szoszegonek, aki nem
teljesiti azt, amit megigert???

Onodi Ferenc, SZERVEZO ELNOKHELYETTES

UI: Es meg egy aprosag. Felhivom szives figyelmedet (nah itt jon az en,
listara teljesen felesleges mondandom, bocs mindenkitol) hogy SEMMI JOGOD
NINCSEN az irodabol barmit is kidobni. Ugyhogy ha megteszed, teljes anyagi
felelosseggel tartozol ertuk. Bar ezt, mint TITKAR, valoszinuleg tudod.