[Kepviselok] 3 kari választmány

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 19., V, 18:30:10 CET

Üdv!

Hetfőn azaz holnap 18:00 órától minden bizonnyal kőzettan pótzh-át fogok
irni, ugyhogy csak később tudok menni a választmányra.

De addig is néhány gondolat:
Vezetőképzőről, Balázzsal egyetértve, nonszensz a 7:45-ös kezdés, tudom,
hogy részletkérdés de azért mégse.
A terület fejlesztéshez annyit, hogy a két épület közé a padok mellé jó
lenne fákat is ültetni, és ha egy mód van rá ne feltétlenül csemetéket,
mert 15 év mire megnőnek, pláne, hogy a talaj agyag, ami kitűnő viztartó,
de tápanyagban szegény, persze tudom, hogy a fák nem olcsóak. Figyelembe
kell venni, hogy a két épület között szoktak rendezvények lenni, ugyhogy
csak a Duna felőli részét tartom indokoltnak fejleszteni elsősorban.

Mészáros Csaba
TTK HÖK
Föld- és Környezettudományi
szakterületi koordinátor