[Kepviselok] informatikus beszamolo - kgy

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2006. Nov. 21., K, 00:19:13 CET

Tisztelt Kuldottgyules,

Az elmult bo 1 honapban beuzemeltem az uj ttkhok.elte.hu weboldalt,
kinezeteben nem, motorban viszont rengeteget valtozott(=lett motor),
igy immar a 4.7-es drupal cms hajtja. Ennek kialakitasaban kulon
szeretnek koszonetet mondani Pepe-nek.

A Deli haliban levo nyomtato elromlott, inteztem a javittatasat
(koszonet a segitsegert Yetinek, Orsinak, es Timinek), de ez me'g ugy
tunik, nem ert veget. A burokracia malmai igen lassan, es neha igen
hibasan orolnek.

Ba'r ez me'g nem latszik, de az eGroupware nevu csoportmunka kezelo
szoftver beuzemelesehez szukseges technikai elokeszuleteket nagyreszt
megtettem, igy a telepites allapota nagyjabol 40%.

Tovabba napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal frissitese, szamitogepek
karbantartasa, egyeb problemak megoldasa.

Es hogy a nagy elodok nyomaban jarjak:)
Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

2006. november 21.

--
DUDAS Gabor
http://dudikoph.hu