[Kepviselok] választmányi meghívó 11.21. 18 óra déli hali

ELTE TTK HÖK Gazdasági Biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 21., K, 07:51:33 CET

Tisztelt Képviselők!

Kimentésemet kérem a mai választmányi ülésről!

Néhány hozzászólás a napirendi pontokhoz:

2. Pályázatok: A nedves estet Fecó visszavonta. A pingpong asztal
beszerzést nem tartom támogathatónak egyrészt forráshiány miatt, mástrészt
elvi okokból, melyeket a múltheti ülésen már elmondtam. A srác egy fél
pingpong asztalról akar számlát hozni, tehát, ha kevesebb pénzzel
támogatná a választmány nem lenne megoldható az elszámolás.
3. A költségvetés módosítást kiküldtem, szerintem egyértelmű.
4. Az EHÖK gazdálkodási szabályzatát már véleményeztem, egy dolgot
jegyeznék meg, hogy nem látható a szabályzatban, hogy mely részek
vonatkoznak szigorúan véve az EHÖKre a jogkörökön túl. Nem találtam benne
szankcionálást, illetve nem egyértelműen. A HÖKön belüli szervezeti
egységbe maga a HÖK is beletartozik??

Üdv!

Papp Gabriella
ELTE TTK HÖK