[Kepviselok] Beszámoló

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Nov. 21., K, 14:15:22 CET

Kedves Képviselők!

Az előző KGY óta a következőket tevékenykedtem:

-          Elvégeztem a szokásos feladatokat, azaz voltam a választmányokon,
intézeti és kari tanácsokon, válaszoltam a szükséges emailekre,
mentorkodtam, voltam a mentormegbeszéléseken.

-          Ezen kívül részt vettem a rendezvényeinken és segítettem, ahol
szükség volt rám, pl. Nedves Est, Gólyabál, ., és termsézetesen igyekeztem
növelni a hangulatot! :o)

-          Legfőképen a dec.6.i ttks mikulás party megszervezésén
tevékenykedtem a többi szacs.ko. közreműködésével!

-          A szacsos dolgok is tovább haladtak, teadélutánok, maszat, a
honlapunk, . termsézetesen voltak szacs ülések is!

-          Megjelent egy cikk a nyúzban a matszacsról és tevékenységeinkről!

Asszem ennyi, de biztos volt még más is . :-)

Online elérhetőségeim:

E-mail:  <mailto:fifiboy at fifiboy.hu> fifiboy at fifiboy.hu

Msn:  <mailto:fifiboy at freemail.hu> fifiboy at freemail.hu

iWiW: Ferenczfi Zoltán