[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 21., K, 17:21:13 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

A legutóbbi küldöttgyűlés október 10-én, kedden volt. A következő
küldöttgyűlésig a következő dolgokat tettem/teszem/fogom tenni:

Október 14-én BEAC meccsen voltam,
Október 19-23 között betegeskedtem,
Október 28-november 5 között őszi szünetet tartottam,
November 4-én BEAC meccsen voltam,
November 12-én BEAC meccsen voltam,
November 17-én ELTE TTK Gólyabálon voltam,
November 20-án megünnepeltem a 26. születésnapomat,
November 26-án BEAC meccsen leszek.

A maradék időben napközben dolgoztam, éjszaka aludtam.
Részt vettem egy kivétellel a választmányokon, az összes kari tanácson,
a rendkívüli küldöttgyűlésen.

Van még lemaradásom, azokat igyekszem a küldöttgyűlésig bepótolni, igen
jól állok velük.

Palkó Tamás, titkár