[Kepviselok] Beszámolócskám

Guber Tamás gubee at cs.elte.hu
2006. Nov. 22., Sze, 13:00:51 CET

Hol is kezdjem. Mivel nem volt beszámolási kötelezettségem az előző KGYn
ezért lehet hogy az elötte történtekről is kellene írnom néhány sort.

Na csak tömören:
    Nyáron: mentorrendszer, mentortábor, mentordélután, gólyatábor,
borítékolás diplomaosztó meg iylenek
    szeptembertől: beiratkozás, kritérium dolgozat, matekos gólyanapok,
nyíltnapszervezés.
                           egy kivételével az összes Matekos Intézeti
Tanácson ott voltam, ha tudtam kreatívan hozzászoltam a témákhoz, és a
hallgatói érdekeket                  figyelembevéve szavaztam.
                           Matszacson résztvettem és szerintem hasznosan
hozzászoltam a napirendi pontokhoz.
                           Jelent voltam EHÖK elnökségin pusztán
érdeklődés szinjén. Részt vettem EHÖK elnökválasztáson Papp Gabriella
csapatában.
                           Voltam EHÖK GB-n ahol inkább megfigyelőként
vettem részt mint konstruktív személy, csináltam egy Költségvetés
elosztás tervezetet.
                           Választmányok többségén is részt tudtam
venni, és a KGYkon is végig ott voltam.
                           Csomó időt töltöttem a HALI-ban, hogy mindig
naprakész infókkal tudjam tájékoztatni a hallgatótársaimat
                           Megpróbáltam bejárni az óráimra (szerintem ez
nagyon fontos, hiszen ez kötelességünk)
                           Tartom a kapcsolatot a gólyáimmal, sajnos a
mentoraimmal már kevésbé, de ennek a hiányosságnak meglesznek a
következményei.
Mit tudom én még mi mindent csináltam, tuti hogy sok más dolgot is mert
arra világosan emléxem hogy soha sincs és nem is volt elég szabadidőm.

(-ja, és tegnap átvittük a Zsuzsival a déliben felhalmozott PET palackokat az
egyik északibeli gyűjtőbe.)

Üdv:
Guber Tamás
ELTE TTK HÖK