[Kepviselok] beszámoló

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 22., Sze, 15:54:44 CET

Sziasztok!

Beszámolok legutóbbi beszámolóm óta történt beszámolni valóimról.
-Október 25 szerdán volt a gólyaavtó a kultiplexben (jól sikerült).
-Voltam nedves esten, kurva jó volt.
-Gólyabálom crew koordinátor voltam.
-A jövő félévi nemzeti parkos túra előkészületeit kezdtem el.
-Egy szacsot tartok/tartottam (attól függ mikor olvasod, mert ma lesz).
-Ez vonatkozik az intézeti tanácsra (ma lesz).
-Voltam bent sok órán, mármint az elsősökén,levelekre válaszoltam,szmsz
bizottaágon voltam stb...

Egyszer (tegnap) nem tartottam meg a fogadóórámat. Bocs, hogy nem
értesÍtettelek, koonferencián voltam (karrierközpontos: Felsőoktatás és
munkaerőpiac).
Kb ennyi, de én is biztos egy csomó mindent kihagytam.

Mészáros Csaba
TTK HÖK
Föld- és Környezettudományi
szakterületi koordinátor