[Kepviselok] kredit-díjas fejlemények

Fazekas Tímea ftimea7 at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 21., K, 17:13:51 CET

Kedves Tanulmányi Csoport tagok!
Kedves Anna, GuBee, Jani, és Sanya!

Az alábbi levél leginkább a Tanulmányi és Oktatási Bizottság
delegáltjainak szól, de az előkészítésben és a főleg a vélemények
kifejtésében a tanulmányi csoport tagjaira is számítok. Úgyhogy csapjunk
is a lovak közé.

***
Ugyan egyszer már frissítették a delegáltak listáját, most valahogy megint
porszem került a gépezetbe...

Szóval alább küldöm nektek négyeteknek a régi TOB, (ami mostmár Kari
Tanulmányi Bizottság) következő ülésére szóló meghívót.

Amennyiben nem jó az időpont (=nem tudsz eljönni), mindenképp jelezd nekem
valahogy. Szeretném, ha teljes létszámban jelen tudnánk lenni.
Hogy miért? Kiderül a meghívóból. Is.

Kari juttatási és térítési kérdések lesznek terítéken...

Az ülés előtt, tehát jövő hét kedden üssze kéne ülnünk, legalább nekünk
ötünknek.
Javaslataim (tehát amikor én ráérek)
- 9:50-13:45
- 16:15-17:30

Akár négyszer is elmesélem ugyanazt, tehát ha nagyon nem találunk olyan
időpontot, amely mind az ötünknek megfelel, erről is lehet szó.

Meg e-mailben is kifejtheti mindenki a véleményét.
Hogy miről?

Jövő hétfő este lesz egy ad hoc szabályzatíros bizottsági ülés. Arról
hétfő este mindenképp írok összefoglalót. Szandrával ketten leszünk ott.

KGy és KT tagok is előnyben...

Amúgy a vitatott részek a HKR-ből (Hallgatói Követelményrendszer)
- 148.§ az általános részből (7. fejezet)
- 581.§ a kari különös részünkből (21.fejezet)

Csatoltam az okt 30-án elfogadott változatot. Ez azért nincs még fent a
neten, mert vannak benne pontatlanságok a többi kari különös fejezetben.
(A mienkben én nem találtam átvezetési hibát.) Amint nyilvános honlapon
fenn lesz (pl: info.etr.elte.hu), csak akkor lesz esetleg érdemes
kinyomtatni!

**
M E G H Í V Ó
2006. november 29-én (szerdán) 16 órakor TOB ülést tartunk az Anyagfizika
Tanszék  Tanácsteremben (Északi tömb 4.70).
Megjelenésére feltétlenül számítok.
Napirendi pont:
- A szakirányra való jelentkezés megtervezése.
- A Hallgatói Önkormányzat javaslata a Hallgatói Követelményrendszerrel
kapcsolatban.
- Egyéb.

Budapest, 2006. november 21.
Tisztelettel: