[Kepviselok] a beszámolóm

jtomi at ttkhok.elte.hu jtomi at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 23., Cs, 09:38:34 CET

Először is elnézést, hogy késve adom le a beszámolóm.
Másodszor: bocs, hogy ilyen hosszú a beszámolóm, mindent próbáltam röviden
leírni, de hát sokat dolgoztam… :)

Mivel még nem írtam eddig beszámolót, leírom mit tettem megválasztásom óta
a köz érdekében. Tehát, hol is kezdjem…

Bódvarákón a geo-bio gólyatáborban segítettem a szervezőknek, levittem
kocsival kb. 450 db pólót a táborba, csapatot vezettem, szakos ismertetőt
tartottam, segítettem a gólyalányok beilleszkedését…

Szeptembertől megválasztottak a KCSSK TTK-TÓFK-s Diákbizottságának
elnökévé, ezzel nagyon sok munka van, kb. 400 TTK-s kollégista ügyes bajos
dolgaival, érdekképviseletével foglalkozok. Összehívtam több DB ülést,
kiírtunk egy pályázatot, elbíráltuk valamint elvégeztem minden napi
teendőt, szerintem sikerült aktivizálni az eddig elég passzív szacsokat.

A KCSSK Kollégiumi Diákbizottság tagjaként sok KDB ülésen vettem részt,
segítkezek a kollégium új alapszabályának elkészítésében, valamint intézem
a kollégium konditermeinek fejlesztését, ez egy elég nagy projekt és sok
gonddal jár...

Szerveztem tandíjellenes tüntetést, nagyon sok tapasztalattal lettem
gazdagabb…

Részt veszek a TTK-s focibajnokság szervezésében, sokmindent segítettem
már Kalóznak.

A Kalóz féle Tabi edzőtáborban irányítottam a kézilabdások munkáját…

Kitöltettem kb. 100-100 karrier központos, meg Pepe féle kérdőívet.

Végig ott voltam az földrajz-földtud összes (2) intézeti tanácsán.

Voltam már szacson is, valamint választmányon, illetve küldöttgyűlésen is.

Fecó szevezőcsapatának aktív tagjaként:

Dolgoztam a Nedves-esten, sokmindent csináltam itt is.

Dolgoztam a Gólyabálon is, mint zenekari koordinátor.

Osztottam jegyzetbónt. :)

Többnyire jártam órára is, "szerintem ez nagyon fontos, hiszen ez a
kötelezettségünk” (Gubi 2006.).

Hát röviden kb. ennyi, biztos kifelejtettem sokmindent, ha bármilyen
kérdésetek van keressetek meg nyugodttan.