[Kepviselok] képviselői beszámoló

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 23., Cs, 17:33:30 CET

Kedves Képviselőtársaim!

Elnézést a késői beszámolóért, de sajnos nem sűrűn jutottam géphez az
utóbbi időben időhiány miatt.:( Ezért most bele is kezdek az elmúlt
tevékenységeim kiértékelésébe.

Minden az alakuló kgy-n kezdődött. Megismertelek benneteket, bár még nem
tudtam, hogyan viszonyuljak a HÖK-höz. Eleinte nem tudtam, hogyan szabad
itt viselkedni, miben lehet tevékenykedni. Nagyon lelkes voltam, hogy majd
sokmindent csinálok, és sokmindent elgondoltam, hogy hogyan fogom
csinálni. Ezek nagyrészét azt hiszem sikerült elvégeznem, legjobb tudásom
szerint igyekeztem eleget tenni képviselői kötelezettségemnek, mert úgy
érzem, ezt nem csak ki kellett érdemelni, hanem tartani is kell egy nívót.
Természetesen megválasztásom előtt is volt szerencsém sok hallgatót
megismerni, és tartani velük a kapcsolatot. Úgy érzem, a kommunikációm és
közvetítésem a hallgatók felé nem hiányos. Tájékoztattam őket az aktuális
eseményekről, hátha elmentek egy-egy fontos plakát mellett; felhívtam a
figyelmüket mindeféle határidő betartására.
Többször is voltam kérdezőbiztos; ahány kérdőívet kiadtatok, kitöltettem a
hallgatótársakkal. A kommunikációs kérdőívek kiértékelésében is szerepet
vállaltam.
Alakulón delegált lettem a szervezői és a külügyi csoportba, illetve
természetesen a saját szacsomba. Ennek megfelelően részt vettem minden
küldöttgyűlésen, minden szacs-ülésen és minden külügyi ülésen. Egy
választmányra is ellátogattam, ahol megszavaztátok nekem a kulcsfelvételi
jogot.
A mentorrendszerben főmentori posztot vállaltam a földrajz és földtudomány
alapszakokon, és kis részt vállaltam a mentortábor szervezéséből. És mivel
kevés a mentorlétszámunk, nekem duplaannyi gólya jutott, mint más
szakosoknak. Ebből kifolyólag kötelességemnek éreztem a beiratkozáson való
segédkezést, melyen kritériumdolgozatot is írattam, így a beiratkozás
mindkét napján dolgoztam az egyetemen. Nagyon sok kérdés jött hozzám a
gólyáimtól, ami napi 40-50 emailembe is került, de nem bántam, mert nagyon
jó érzés kicsit eljátszani a pedagógust!:) Sokat találkozom a gólyáimmal,
mindig beszélgetünk, de csoportprogramot nem sikerült szerveznem az
aktivitás hiánya miatt. Sokat üléseztünk az ötletgazdákkal(Gubee, Robi,
Atesz, Zsuzsi), és segítettem a mentor-pótnapon is. Főmentorként
összehívtam a mentoraimat egy kis megbeszélésre, tapasztalatcserére,
illetve akivel tudok, minden héten beszélek.
Bódvarákón csapatot vezettem, és mindkét vetélkedőn gyönyörűen teljesített
a csapatunk: az akadályversenyt megnyertük, a tábori napon pedig másodikak
lettünk. A szakos ismerkedőn sokat kellett helyesbítettem, mert aki
tartotta, nem értett hozzá… (aki ott volt, tudja, hogy miről beszélek.),
úgyhogy idén úgy döntöttem, hogy jövőre megtartom én – már ha mások is
beleegyeznek… J Az afterpartyn is részt vettem, mint csapatvezető játékos,
de a csapatom nagy része sajnos nem jött el.L
Külügyes munkám során segítettem Újváry Angelikának a külügyi fórumon, és
elmentem az ülés(ek)re (már nem emlékszem, hogy hány volt). Sokat
érdeklődtem egyéb külügyes dolgokról is.
Szervezői munkám során a szacsnak segítettem a gólyaavató szervezésében,
és a szacs-ülések alkalmával egyre több új dologra nyílt számomra
lehetőség, amire jelentkezni is fogok. Elvállaltam a gólyabál dekoratőri
állását TTK-s részről, így a gólyabál előtti két hetem gyakorlatilag
rohangálással, tervezgetéssel telt.
Ezenkívül interjúkat készítettem a Nyúz számára minden héten (azt hiszem
eddig 5 cikkem jelent meg), amivel szintén sokat foglalkoztam. Szociális
munkát is végeztem a jegyzetbón-osztással.
Bár minden órámra bejártam, mindezek mellett nem sok időm maradt a
tanulásra az utóbbi időben, úgyhogy ez a félévem várhatóan nem lesz olyan
jó, mint az előző volt... csak remélem nem bukok meg semmiből... Amire
volt időm, azt megtanultam, és próbálom tartani a színvonalat a tanulásban
is, hogy jó példát mutathassak mind a gólyáimnak, mind pedig a
hallgatóknak. :)
Az egyetemen kívüli elfoglaltságaimnak is sikerült elég időt szentelnem,
hiszen kórusban énekelek, és magánórákat adok egy lánynak matekból. Ezeket
sem szeretném mellőzni, úgyhogy mostantól lehet, hogy nem fogok tudni
olyan sokmindent elvállalni.:( De amiben lehet, és amiben tudok, nagyon
szívesen segítek továbbra is!:)

Üdvözlettel:
Lellei Nóra
föld- és környezettudományi szakterületi képviselő