[Kepviselok] külügyi biztos beszámolója

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 24., P, 20:53:46 CET

Külügyi biztos beszámolója
(2006. október 10 - november 24 közötti idoszakról)

Október 10-16 között a Külügyi Fórum rendezvénnyel foglalkoztam,
készítettem egy hat oldalas tájékoztatót a külföldi ösztöndíjakról. Okt.
24-én külügyes csoport ülést hívtam össze. Fereczi Attila segítségével a
környezettudományi szakterületen ERASMUS partneregyetemeket keresünk,
illetve a szakon oktatót keresünk ezek koordinálására. Az IAESTE-vel
szorosabb együttmuködést alakítottam ki. Az IK HÖK új külügyi
elöljárójával is rendszeresen tartom a kapcsolatot.

Az oszi szünetben a HÖK weboldalának új kezeloi felületéhez kaptam
jogosultságot. A külügyi hírek részét azóta folyamatosan frissítem. A
külügyi csoport listáján át is próbálom az  információkat tovább adni. A
Nyúzba is írtam cikkeket. A faliújságot is frissítem. Hallgatói levelekre
válaszoltam, a fogadóóráimat megtartottam. Az EHKB üléseire eljártam.
CEEPUS ösztöndíj lehetoségeit szeretném bovíteni, ezzel kapcsolatban
Csontos Lászlót, a geológus koordinátort felkerestem volna, azonban
kiderült, hogy már nem az ELTE-n dolgozik, így egy másik oktatóhoz került
a koordinálás. Még nem sikerült felvennem vele a kapcsolatot.

November 23-án EHKB külügyes vezetõképzon vettem részt. CEEPUS
ösztöndíjjal kapcsolatban sikerült néhány információt megtudnom, illetve a
rektori hivatal pályázati koordinátorával megbeszéltük, hogy egy közös
levelet írunk az oktatók részére, hogy a bovítést megoldjuk.

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu
--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: Külügyi biztos beszámolója	20061128.doc
Type: application/msword
Size: 22016 bytes
Desc: