[Kepviselok] Beszamolo

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 26., V, 20:20:23 CET

Tisztelt Kepviselok!

Eloszor is elnezest a keslekedesert. Nagyon restellem, hogymindig en logok
ki a sorbol, de egyreszt, ez vagyok en, masreszt viszont problemaim
adodtak (nem, nem a gepelesi tehetsegem mondott csodot) es kicsit nehezen
mukodott az elozo 7em.

Lassuk:

Mivel a kepviselo listara meglehetosen gyakran irok (es kivetelesen nem a
HOKon beluli sz**sagokrol) ezert nem szeretnem nagyon bo lere venni a
mondandomat (na meg legalabb az a 3-4 ember aki elolvsaa, elvezzes
is..nem, nem lesz benne puncis kep..).

Az elozo kozgyules ota a posztomnak megfeleloen lattam el feladataimat.
Jartam valasztmanyi ulesekre (bar 4rol hamarabb tavoztam, mint ahogyan
veget ert) es reszt vettem annak munkajaban. EHOK KGYra is jartam, bar nem
volt olyan izgalmas. Az ottnai dontesekrol pedig a kikuldott anyagokbol
ertesulhettek.
Volt nehany rendezveny is, mint Nedves est, Showhajtas, Golyabal.

Ezekrol nehany szo:

-NE06: Nagyon, nagyon jo rendezveny lett a vegen. Idenre ert be vegre az,
hogy erdemes volt elinditani es nagyon sok beleolni a buliba. Miota
atvettuk az IKtol (a 2.kat mar mi rendeztuk) egyre javulo tendenciat mutat
a szervezes es a kozonseg reszvetele is. Ide mar oda jutottunk, hogy
kicsit volt az uszoda, es legnagyobb berelheto busz is kevesnek bizonyult.
Terv: Novelni a jegyarat es a bufe arait. Igy talan rentabilis is lehet a
rendezveny nemsokara, illetve a hatalmas erdeklodest is lejjebb tudjuk
nemileg szoritani, igy nem lesz jegyarusitas-stop.

-SH06: Jo volt, mint mindig, bar a szervezes szinvonalaval voltak gondok.

-GB06: Ezen eleg sokan reszt vettetek. Szerintem egy jo, jol koordinalt,
azonban veszteseges bulit kapott a latogato a penzeert. Rengeteg problema
merult fel az elokeszuletek folyaman. A meghivok (VIP) elkeszitesetol
kezdve a PestiEsttel valo problemakon at soksok tenyezo hatraltatott
minket. Mindamellett, hogy 5(!!) ELTE GB volt a 3 napban...
A pozitivumok (mert azok is voltak boven): Javulo, rohamosan javulo
munkakapcsolat az IK ezen teruleten dolgozo arcaival. TENYLEG! Koszonheto
ez a talpraesett TTKs koordinatoroknak, illetve az IK nyitottsagra
hajlando kepviseloinek!Ennek orulok am! (Mint nehany eve (1) kifejtettem,
ez a terulet lehet a sikeres TTK-IK egyuttmukodes kulcsa...ugyebar..)
A teruletek le voltak fedve koordinatorokkal, akikre remelhetoleg a
kovetkezo rendezvenyeken is lehet szamitani! Elszamolast az IK prezental
majd, 1x.

Tervek: -Egyetemista maradni..
- EZF dec 13-14-en. Dec 7 retro party. Dec 14 Halikari. A tobbit mar
nehany napja kikuldtem.

Ami meg fontos: Mivel a posztomat (mind1 mikor) nem szeretnem ugy
itthagyni, hogy nem erzem felkeszultnek az utodjelolte(ke)t, ezert
szeretnem,ha az aspiransok lassan kozolnek velem (ha szeretnek,
termeszetesen), hogy segitsek nekik belelatni, felkeszulni a tisztseggel
egyuttjaro feladatokra!

Udv:

OFL
szerveh