[Kepviselok] Képviselői beszámoló!

bkalman at ttkhok.elte.hu bkalman at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 27., H, 22:33:01 CET

 Tisztelt Képviselők!

 Képviselőként igyekeztem képviselni hallgatótársaimat minden olyan
fórumon (és kérdésben), melyen nem csak kizárólag tisztségviselői
mivoltom miatt voltam jelen. Ilyenek voltak a különböző szervezett
rendezvények, melyekre meghívót kaptam és amelyeknél néha még segédkezni
is tudtam. Részt vettem még továbbá (egyet leszámítva) az összes
Föld.tud. szacs. ülésen.
 Meg kell, hogy mondjam őszintén, hogy idén kevesebb helyen tudtam jelen
lenni képviselőként, mivel a tanulmányaim meglehetősen lekötöttek!

 Bozóki Kálmán