[Kepviselok] Beszámoló KGY-re

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 28., K, 00:38:26 CET

A júliusi alakuló kgy óta a következőkön dolgoztam:

- Mentor rendszer szervező
- Mentor képző (Parádsasvár aug 4-6) szervező
- Matekos gólyatábor (aug 15-19) főszervező
- Aug 28. Mentor képző az ELTE-n - szervező

Előbbi tevékenységeim rengeteg munkaórát igényeltek, melynek következtében
napi rendszereséggel látogattam a HALI-t augusztusban

- Matekos gólyanapok szept 4-5 szervező
- BEF segéd szervező (plakátolás szervezés)
- Nyílt nap - matekos stand segédkező szófosó mindenes
- Matekos Gólyaavató (október) segéd szervező
- Gólyabál segédszervező (PR-marketing)

- Matek intézeti tanács delegáltként részt vettem az összes ülésen
- Részt vettem az összes matekszakterületi csoport ülésen (igaz azért mert
a legutóbbi elmaradt)
- A választmányok majdnem felén jelen voltam

A rendkívüli küldöttgyűlésen betegség miatt nem vettem részt.

Magyar Róbert
TTK HÖK