[Kepviselok] gazdasági év zárása

ELTE TTK HÖK Gazdasági Biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 28., K, 09:51:21 CET

Tisztelt Képviselők!

Szeretnék tájékoztatást adni a 2006-os gazdasági év zárásával kapcsolatos
rendelkezésekről és az ezzel járó adminisztratív teendőkről.

A gazdasági főig. körlevele alapján minden, az elkövetkezendő időszakban
történő kiadásunkat,melyek egyenlegének kiegyenlízése átutalásos formában
történik 2006. december 12. 15 óráig kell igazolnunk utalványrendelettel.

A készpénzeseket 2006. december 6. 15 óráig, mivel a házipénztár dec.
13-án bezár erre az évre.

Ebből adódóan a feladatok ütemezésére az alábbi javaslatot teszem
tudomásul vételre:

MEGRENDELŐK UTOLSÓ LEADÁSI HATÁRIDEJE: 2006. december 4. (hétfő) 15 óra

 - ezzel kapcsolatosan midenki keressen fel aki bármit meg akar rendelni a
TTK HÖK nevében, mert néhány extra dologra oda kell figyelni (szerepeljen
a megrendelőn, hogy mikorra kérjük a számla megérkezését és, ha nem tudják
időben kiszállítani a terméket, akkor kérni kell tárolási
nyilatkozatot stb.)
- 50000 forint feletti kötelezettség vállalás esetén az EHÖK elnök
ellenjegyzése kell

UTALVÁNYOZÁS ELŐKÉSZÍTÉSE (számla feldolgozás HÖK szinten)

Mindenki, aki számlát ad le nekem, csatoljon hozzá emailen
(gazdbiz at ttkhok.elte.hu) tárgyi eszköz beszerzés esetén megrendelőt és
teljesítés igazolást, rendezvényszervezés esetén rövid "élménybeszámolót"
az eseményről. Ezek nélkül nem dolgozzák fel az ELTE gazdasági osztályán a
számlánkat és én nem tudom mindenki helyett kitalálni, hogy mikor mit
miért csinált.

A következő időpontokban fogom a beérkezett számlákat és doksikat
feldolgozni:
 november 30.(csütörtök) 11-13 óráig
 december 4. (hétfő) 13-15 óráig
 december 7. (csütörtök) 11-13 óráig
 december 11. (hétfő)13-15 óráig

Sürgős esetben ezen időpontokon kívül is megcsinálom, ha szóltok
telefonon, smsben, emailen vagy személyesen időben.

Azok a számlák, eamik nem érkeznek meg dec. 12-ig, azok csak 2007-ben
kerülnek elszámolásra, de még a 2006-os keretre, amit nem tartok
szerencsésnek, mivel kiszámíthatalanná teszik az évvégi egyenlegünk
meghatározását.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella
ELTE TTK HÖK