[Kepviselok] Udv A TaTK-bol!

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Nov. 28., K, 13:37:34 CET

Kedves Kepviselok, Tisztsegviselok!

   Ma delutan zarva volt a deli HOK iroda ajtaja. Ami nem baj, ha van
felveheto kulcs. De nem volt. Reggel elvitte valoszinuleg Csupor Mariann.
Azota nincs sehol. Ez nem jo. Igy nehez dolgozni, hiszen az eszakiban
hagyomanyosan minden gep teli van. Szerencsere a TaTK-ban tudtam gepet
szerezni, igy az a 4-5 focicsapat nem jon hiaba, at tudom alakitani a
meccseket. Kicsit figyeljuunk majd jobban, kulonosen az IK-ban es az
Alapitvanynal tortentek utan!

                  Kaloz
--------- következ? rész ---------