[Kepviselok] Beszámoló!

npepo at ttkhok.elte.hu npepo at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 28., K, 15:48:01 CET

 Tisztelt képviselők
 Beszámoló az EB-ben végzett munkámról

Ebben a félében mint ahogy korábban is elsősőrban a KÖB ellenörzése volt
az én felabatom. A KÖB munkájában igazi szabájtalanságot nem tapasztaltam.
Kezdetben a munka itt kicsit vontatott volt, lassan ment, de mostanra
minden gördülékenyen folyik. A KÖB tagok szorgalmasan és lelkiismeretesen
végzik a munkájukak. Határozatképtelen KÖB ülés az én ellenörzésem alatt
nem volt, még akkor sem ha vasárnap lettek kiküldve a meghívók hétfőre.
A félévben a KÖB-ön kívül még részt vettem egy földtud szacs és egy kémia
szacs  ülésen, kettő választmányon, és természetesen az összes
Küldöttgyűlésen (kivéve az alakulót).
A munkám során rendszeresen tájékoztatót kértem Bozóki Kálmántól, aki
eleget is tett a kérésnek, és rendszeresen részt vettem az EB üléseken.

                                                         Németh Péter