[Kepviselok] képviselői beszámoló

Fazekas Tímea ftimea7 at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 28., K, 17:10:11 CET

Sziasztok,

Küldöttként a következőket tettem:
(bár elég nehéznek érzem szétválasztani)

- válaszoltam azokra a hallgatói és képviselői kérdésekre (az irodában és
azon kívül is), melyek nem köthetők szorosan a tanulmányi kérdésekhez
- kémia szacs üléseken vettem részt, igyekeztem a tapasztalataimmal
segíteni a szacs tevékenységeit
- KÖB üléseken vettem részt, segítettem a szoctámok átvételében és
bírálásában  is
- azokon az üléseken, melyekre delegáltként hivatalos vagyok, csak
betegségem esetén nem jelentem meg (pl. Küldöttgyűlés, Választmány, Kari
Tanács)

Fazekas Tímea
Matematika szakos hallgató