[Kepviselok] 10.03-i választmányhoz - EHÖK elnökjelöltek

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 1., V, 15:44:59 CEST

Kedves Képviselők!
Mint olvashattátok a meghívóban, kedden hallgatnánk meg az EHÖK
elnökjelölteket a választmányon. Elsőnek Forgó Melindát hívtam, este hét
órára, majd utána Papp Gabriellát. Úgy tervezem, hogy mindkét jelölt
maximum egy-egy órán át szerepelne a választmányon, mégpedig úgy, hogy
10-15 percben ismertetné a programját (amit már lehet olvasni, tehát
csak a főbb gondolatokat mondanák el), majd a kérdésekre kerülne a sor
(max. 45-50 perc).
Kérem a képviselőket és minden érdeklődőt, de főleg azokat, akik az EHÖK
küldöttgyűlés tagjai is, hogy olvassák el a programokat és kérdéseiket,
hozzászólásaikat a választmányon tegyék meg a jelöltek felé.
Az EHÖK küldöttgyűlése csütörtökön, október 5-én lesz az Egyetemi
Tanácsteremben (Szerb utca).
További szép napot!

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök