[Kepviselok] Küldöttgyülési beszámoló

ELTE TTK HOK Kommunikacios Biztos kombiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 2., H, 19:27:40 CEST

Tisztelt Kuldöttgyülés!

Megválasztásom óta általában véve a pályázatom szerint, konkrétan a
munkatervem szerint végeztem a feladataimat, melyeket már korábban
megismerhettetek.

A munkatervemben szeptemberre és októberre tervezett feladatokkal
megközelítöleg idöben vagyok, egyedül a tisztviselöi interjúk tekintetében
van egy kis lemaradásom, sajnos nehéz idöpontokat egyeztetni a
tisztviselök elfoglaltságai miatt.

A hallgatói kérdöívek begyüjtése megtörtént, jelenleg a feldolgozás
zajlik, az eredmények összefoglalására egy workshopot fogok tartani, ezt
még októberre tervezem.

A betervezett feladatokon túl részt vettem a Nyílt nap lebonyolításában,
itt a HÖK standjának megszervezése volt a feladatom. Ezt az eddigi évekhez
képest nem sok újjal dobtam fel, a plakátok és Nyúzok kirakása mellett
kiraktunk egy szórólapot is a HÖK-röl, amit én készítettem el. Valami
ahhoz hasonló bemutatkozó anyag jó lenne, ha állandóan a rendelkezésünkre
állna, adott esetben jobb minöségü nyomtatásban.

A Választmányi hétvége elökészítését is én vállaltam magamra. Ez a
programok megfogalmazását és némi felkészülést igényelt csupán. A hétvége
eredményeit tartalmazó összefoglalót szintén én készítem, ez a beszámolóm
megírása után készül el, remélhetöleg már a képviselölistán is
olvashattátok.

A fentieken túl apróbb dolgokat végeztem el, pl. rendszeresre vállaltam
cikkírást a Nyúzba (ez eddig egy számot jelentett) ezek és látogatásaim
felsorolására inkább nem vállalkozom.

Kérem fogadjátok el a beszámolómat!

üdvözlettel,

     Polgár Péter Balázs