[Kepviselok] külügy beszámoló - 4. hét

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 2., H, 23:56:08 CEST

Külügy beszámolója - 4. hét

Külügyi fórum ügyében intéztem dolgokat. Levelet írtunk a rektornak,
paravánokat kértem Révésznétol. A többi külügyessel beszélgettem a
rendezvényrol. Külügyi csoport ülést tartottam szerdán, melyre az IAESTE-t
is meghívtam. Sajnos nem sikerült jó idopontot találni, ketten
kimentésüket kérték, egy ember kivételével senki sem jött el. Így Yocival,
az IAESTE helyi bizottság elnökével beszélgettünk.

Kiadványról: úgy gondolom, mivel a következo év megint változásokat fog
hozni, ezért nem sietném el a dolgot. Tempus közalapítványnál novemberben
lesz jóváhagyva az új reform, illetve az ELTE ERASMUS bizottság még nem
ült össze, hogy a jövobeli újításról beszéljenek. Az EHKB elnökét
megkértem, hogy engem is értesítsen majd az ülésrol, mert részt szeretnék
venni rajta.

Az ERASMUS kiegészíto pályázat elso részének az eredménye megvan. A
hallgatókat értesítem, amint megkapom a listát.

Választmányi hétvégén vettem részt szombaton.

A külügyi faliújságot rendbetartom. A hallgatói levelekre válaszolok.
Megtartottam az elso fogadóórámat is.

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu