[Kepviselok] Küldöttgyűlési beszámoló - Biológia Szakterületi Koordinátor

bioszk at ttkhok.elte.hu bioszk at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 12:30:55 CEST

Sziasztok Kedves Képviselőtársak!

Íme a beszámolóm:

Események:

 - Mint biológia szakterületi koordinátor, megválasztásom után résztvettem
az EHÖK vezetőképzőjén, főleg a kapcsolatépítés végett, de némi
információhoz is jutottam!

 - Mentortábor. Alapvetően mint leendő mentor, de tisztségemből adódóan is
jelen voltam!

 - Részt vettem a Geo-Bio gólyatáborban.

 - Segítettem a beiratkozáson.

 - Dolgoztam a Nyílt Napon!

 - Elmentem a választmányi hétvégére!

Állandó tevékenység:

 - A beiratkozás után létrehoztam a friss elsőévesek számára az évfolyam
listát!

 - Az összes évfolyam levlistájára, a tavalyi évhez hasonlóan, "Fontos
dolgokat" írogattam!

 - Igyekeztem egy szacsülést összehívni, de sajnos a megszaporodott
szacslétszámból Kürtösi Szilvi jelent csak meg, igaz 3 embernek volt még
felmentése, illetve 1 ember kérte a kimentését. Sokan még csak nem is
jelezték, hogy ráérnek-e vagy sem! Érdekes volt, hogy igyekeztem a
mentorokat is megismertetni a képviselőkkel, de a mentorok közül sem jött
el senki!

 - Mivel a szacsülés eredménytelen volt, így még főmentort sem sikerült
választani, merthogy ezt a tisztségen nem akartam betölteni, de kénytelen
vagyok ezt a munkát is én csinálni!

 - Sajnos a fogadóórámat csak erre a hétre tudtam kitalálni, így innentől
kezdve tudom megtartani, de folyamatosan tartom a kapcsolatot a biológiás
hallgatókkal és igyekszem a problémáikat orvosolni, érkezzenek azok
e-mailen, vagy személyes megkeresés útján!

Köszönöm, hogy elolvastátok!

Maradok Tisztelettel

Földi Mátyás
BioSzacsKo