[Kepviselok] Uzemeltetes

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 20:19:47 CEST

Kedves Balazs!

Felettebb nyomatekosan kerlek ra most az egyszer es megegyszer nem fogom
megtenni.

Nem kell a keresemben Melindat latni es ne is emlitsd velem egy lapon
ebben a dologban (es ugy altalaban a TTK HOKos dolgaimban)!

Mivel ki van adva, hogy szarul all az egyetem anyagilag, ezert, bar
vicces, itt is sporolas van. Ezert kertem Orsit, szoljon o, mert egy
hallgatot elegge konnyu lerazni. Egy HOK elnokot annyira nem. Nem
feltetlen az o dolga, persze.
 A WCk pedig 2 hete ilyen allapotban vannak.
Asszem egy email atkuldese nem nagy keres.

Masreszt, szerintem igen is, nem kell olyan nagyon orrot fent hordani,
lehet ezzel is foglalkoznunk kene neha...

feco