[Kepviselok] Tánc a Gólyabálon

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 20:21:32 CEST

Kedves Lista kezelok!

Az ELSOS, SZIGORUAN AZ ELSOS listakra kuldjetek ki az alabbi emailt!

koszi

feco

Hali!

Mindennek meg van a mag a helye és az ideje és az, pedig az egyetem!
Szófrázisok nélkül nyújtom nektek egy olyan életre szóló élmény
lehetőségét, ami egyeseknek hódítást, szentimentálisan visszamerengő
pároknak könnyeket, a parkett ördögeinek, pedig egy színvonalas kürt
jelenthet.

GÓLYATÁNC a Gólyabálon!

November 17-én IK-TTK közös rendezésében Gólyabál lesz, ahol lovagok, és
tündérek keringője kerül megrendezésre. Nincs párod, ne aggódj, mivel a
gyönyörű biológus, vegyész hölgyek, hercig környezettanos és informatikus
fiatal urak árválkodnak partner nélkül! Nem tudsz táncolni, ne aggódj, az
előtte lévő tánctanfolyamon a tánctér minden fortélyára megtanítanak!

Jelentkezési határidő: Október 5.(legkesobb 6, delelott)

Jelentkezhetsz, az szb at ikhok.elte.hu email címen, a tárgyban Gólyatánc
2006 megjegyzéssel, vagy személyesen az IK HÖK irodában.

    Udvozlettel:

          Zsolnai Attila
     ELTE IK HOK SZB Eloljaro

----