[Kepviselok] beszamol

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Okt. 4., Sze, 14:07:39 CEST

Mivel minden heten beszamoltam, igy csak egy rovidet irok:
Foci: a problemak megoldodtak 41 csapatunk van. Van noi edzes is.
Roplabda: eddig 17 edzest tartottunk, 200-an vagyunk a levlistan. Orszagos
dontot nyertunk Miskolcon.
Kosarlabda: heti edzeseket tartunk, lesz bajnoksag is.
Kezilabda: heti 2-3 edzest tartunk, indultunk a Budapest bajnoksagban is.
Futas: 5vos 5km-n 60an futottak
Tura: Erdelyi potgolyatabort csinaltunk.
Evezes:Evezos hetvegen 40en vettunk reszt.
Sakk: Budapest bajnoksagba neveztunk, varhatoan megnyerjuk.
Egyesulet:bejegyeztuk. Hianypotlasnal vagyunk.
sport.elte.hu, nyuz, plakatok: hirdetes.

Sajnos e programok rengetek penzt felemesztenek, ezert kerem a TTK HOK
valasztmanyat, hogy terem es sportpalya berletre 50.000Ft-nyi tamogatast
megszavazzon. Ennek es a tobbi rendezveny elszamolasat Moldaviai utam utan
potolom.

                                            Kalozi Attila
--------- következ? rész ---------