[Kepviselok] Beszámoló_KGY-re

ELTE TTK HOK Fizika szakteruleti koordinator fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 4., Sze, 17:31:23 CEST

Sziasztok!

Bocs a késlekedésért, itt a beszámolóm!

A megválasztásomóta a következõ események történtek:

-részt vettem a mentortáborban, és elvállaltam, hogy a fizika
szakterületen fõmentor legyek, és össze is gyüjtöttem a fizikás mentorokat

-részt vettem a Böfi- gólyatáborban, és megismerkedtem a gólyákkal,
illetve megbeszélést folytattam a mentorokkal

-segitettem az elsõévesek beiratkozásánál,mind két nap

-létrehoztam az elsõévesek évfolyamlistáját,és el is láttam az
adminisztrátori feladatokat(a régebbi listák kezelését is átvettem)

- felvettem a kapcsolatot az "oktatói mentorokkal", mivel a Fizikai
Intézet megkeresett ezzel az üggyel kapcsolatban

-részt vállaltam,mint szakterületi koordinátor, a Nyilt nap
szervezésében(fizika stand,laborlátogatások,stb.)

-rendszeresen(ha késve is:),részt vettem a választmányokon
és eddig egy Intézeti Tanács volt, amin ott is voltam.

-amennyire tudtam, ott voltam KÖB-üléseken, és a szoctám átvételben is
segédkeztem

-részt vettem a választmányi hétvégén

-ezeken kivül,még ott voltam a Fizikus 'SKÜ-n,ahol felavadtuk az
elsõéveseket
-szerveztem a gólyáknak egy ismerkedõs party-t,ami elég jól sikerült

- eközben folyamatosan próbáltam megoldani, a szakterülethez tartozó
hallgatók problémáit, több-kevesebb sikerrel, ehhez kapcsolódóan állandó
beszélgetéseket folytattam Sasvári Lászlóval, a tanulmányi felelõsünkkel,

- és elfelejtettem ugyan külön e-mailt irni, de felmértem,hogy van e
számitógépterem, ami rendelkezésre állna a "fizikás" hallgatók számára,
sajnos, többszöri utánajárás után azt a választ kaptam,hogy nincs(csak
külön tanszékeknek van...)

Több nem jut eszembe:)

Ami a fogadóórámat illeti,bevallom õszintén, hogy nem tûztem ki külön, de
eddig nem is volt nagyon rá szükség, a hallgatók,akik kerestek
eltudtak érni, emailben, telefonon, akivel kellett személyesen is
beszéltem,ugyanis elég jól kommunikálok feléjük, a visszajelzések
alapján:)

Ja, és ami a Szacs-üléseket illeti, külön nem hivtam össze egyet sem, de
mivel a szakterületi csoport tagjai kevesen vannak, és állandó jelleggel
tartom velük a kapcsolatot, nem is tartottam ezt szükségesnek.

üdv.

Harangozó József Gábor
fizika szakterületi koordinátor