[Kepviselok] Munka

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 9., H, 11:53:44 CEST

Tisztelt Mindenki!

Mint valoszinuleg mar tudjatok, az EHOKben is tisztseget fogok
betolteni.(rendezvenyszervezo referens)
Mint jeleztem megvalasztasomkor is, ez nem fogja a TTK HOKben elvegzendo
munkaimat befolyasolni, vagy a szinvonalat (ha lehet errol beszelni)
rontani. Sot, ha az onkormanyzat kepes felismerni a helyzetekben rejlo
lehetosegeket, akar a maga javara ki is hasznalhatja azt, megfelelo
keretek kozott, termeszetesen!

Akinek kerdese, velemenye van ezzel kapcsolatban, nekem jelezze, ne
folyosoi pletykakon keresztul szalljon az ige!

Udvozlettel:

OFL
szerveh

Ónodi Ferenc László