[Kepviselok] Re: Véleményem a HÖK-ről!

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Okt. 11., Sze, 17:17:38 CEST

Kedves Képviselők, Tisztségviselők és mindenki!

Szeretnék én is reagálni Gubee levelére, én maximálisan jó öltetnek tartom,
hogy beszéljünk erről! Magamtól nem írtam volna ezekről a dolgokról, hiszen
nem akartam egy emberként "problémázni", de akkor beszéljünk erről is!

A képviselőséggel kapcsolatban én alapvető problémának tartom, hogy akik
képviselők lesznek (hacsak ők nem járnak ennek utána) nem tudják, hogy mi a
feladatuk, pontosan mit is vállalnak el. Hiszen nem nagy cucc kitölteni egy
papírt, szólni a haveroknak, hogy ikszeljenek be és már képviselő is vagy!
Ezen kívül a képviselőket nem is kéri senki számon, ezáltal nem is érzik
ennek a súlyát! simán lehet vki képviselő, úgy h egész évben nem csinál
semmit! sőt, egy átlag képviselő nincs is benne a dolgokban! én tavaly
képviselő voltam, ott voltam a közgyűléseken és csak ültem és néztem, hogy
miről van szó! azok, akik heti rendszerességgel járnak választmányra, képben
vannak, mint ahogy én is képben voltam tegnap mindennel, de amíg csak
képviselő voltam, hát nem értettem h miről beszél a sok tisztségviselő
össze-vissza! Azon ne lepődjetek meg, h vki beül egy ilyen ülésre és kiakad
rajta, hazamegy és nem jön többet, de erről majd írok a későbbiekben, mert
én igazából erről sztnék nektek írni!

A beszámolókról nekem is megvan a véleményem! mivel én nem vagyok képviselő
az idén, így szavazati joggal nem rendelkezem, nekem annyi dolgom volt
tegnap, h eljöjjek és beszámoljak nektek az elmúlt 3 hónapról és válaszoljak
a kérdéseitekre, ...stb! én úgy gondolom, h a matematika szakterület mindig
is nagyon aktív volt, az elmúlt két évben rengetegszer hallottam a
"legaktívabb" szakterület kifejezést! bizonyára ezt azért mondtátok, mert
így is volt! de én emellett úgy gondolom, h ha eddig aktív volt, akkor most
kurva aktív, de komolyan, ebben benne van nagyon sok ember munkája, többek
között az ENYÉM is! tegnap volt egy tisztésgviselő, aki nekem nagyon jó
barátom, ahogy sokan még, aki elmodnta, h igazából nincs semmi, nem történt
semmi, nem valósult meg semmi és valószínüleg nem is lesz semmi! de ezt
meghallgattátok és kérdeztetek! én ennek az ellenkezőjét mondtam volna el,
amiből bőven lehetett volna kérdezni, de egy árva szót sem szóltatok! Bőven
lenne mit mesélnem, mivel bőven sok mindent csináltam/csináltunk! abban a
másfél oldalas beszámolóban csak a fele van benne és azok is csak
címszavakban! az én beszámolómat max. igennel, 0 nemmel és 0 tart.
fogadtátok el, aminek nagyon örültem, titkon remélve, hogy ezzel csöndben
elismertétek a munkámat, de azáltal, h szinte meg sem hallgattatok és nem is
kérdezetek, még azt sem h hány póló volt rajtam a héten, arra gondoltam h
pont leszarjátok az egsézet, amivel nincs semmi baj, mert én a hallgatókért
csinálom és önmagamért, nem azért, h megdícsérjetek, de akkor kérem, minek
számoljak be???????? akkor mondjuk azt, h fifi, kurvára nem érdekel h mit
csinálsz, nem érdekel, h azon a két szacsülésen, amink VOLT, miről volt szó,
nem érdekel, h a gólyanapok, amit szerveztünk és tudomásom szerint iylen még
sosem volt, az hogy sikerült, nem érdekel, hogy a matekos gólyaavató buli,
ami állítólag kurvajól sikerült egy állati jó helyen és konkrétan egy
fillért sem kértünk a HÖKtől mindezek megvalósítátsa, mivel a buli még úgyis
0ás volt, hogy az összes gólya ingyen jött be és még színes plakátunk is
volt, h az h sikerült, h csináltam,... stb! Mizu a teadélutánaokkal, amink
IS VAN midnen héten, h áll a webodlalunk, ami úgyszint nekünk volt először,
mizu a maszatunkkal, ... stb! hát ha ez mind nem érdekel, semmi baj, de
akkor csak ezért nekem ne kelljen beszámolót írni és csak ezért bejönnöm!
Tegnap 2,5 órát vártam, mire rám került a sor és 20 mpet voltam kint! de nem
gond én szívesen, ha ennek így kell lennie, hát ÁMEN! Csak hülyeségnek
tartom!

A választmányok, küldöttgyűlések, alakulók, ...stb elég érdekesek! nem
tudom, ti h gondoljátok, de én elég sok helyen dolgoztam már, főleg
isemrősökkel, barátokkal közös projektek megvalósításában, jelenleg is sok
iylenben tevékenykedem és NEKEM az a normális, h ha közösen dolgozunk egy
közös célért, akkor miért nem együtt dolgozunk egymást segítve és támogatva!
De MI szivatjuk egmyást és kötekedünk egymással! elkeserítőnek tartom, h
egymás szavába vágunk, okoskodunk sokszor a semmiről, azok az értékek
számítanak, h kienk van éppen a legintellektuálisabb feje, kin van bőrcipő
és ing, ki tud több  "ööö"-t mondani egy mondatban! egy nagy okoskodós
egymáson taposós ego bajnokságnak érzem sokszor ezeket a vitákat. ez a
tipikus "na most én jól megmondom" hozzáállás! nem értem miért kell 2 órát
besszélni olyan dolgon, amit 20 perc alatt is meg lehet beszélni! de
megmodnom én, mert ahelyett h mindeki konstruktívan elmondaná a véleményét
röviden tömören, nem a konstruktív problémamegolddás a cél, hanem az
okoskodás, egymás lealázása, mindenkinek érvényesülni kell és elmesélni
élete történetét!

ismétlem, nem a probléma megoldás lebeg előttetek az esetek 80%ban, hanem az
önérvényesülés vágya! én ezt nem tartom helyesnek! érzelmi alapkonon jönnek
sokszor döntések, éppen mihez van kényes kedvünk, ha éppen el akarunk vmit
fogadni, akkor elfogjauk simán, ha meg nem, akármiyeln egyértelmű, akkor
takaróztunk a szabályokkal! összegezvén nekem sokszor egy EGO bajnokságnak
tűnnek ezek az ülések, nem konstruktív haladást látok benne! de nem gond, én
végighallgatom, tényleg ...

ezeken az üléseken inkább arra megy a verseny sokszor, h ki tudd jobb idegen
kifejezést mondani, ki ismeri jobban a szabályokat és ki tudja jobban jól
csőbe húzni a másikat intellektuális okoskodásával! Had, idézzek pl:  "öööö,
well, in fact, a 2345. fejezet xy. Paragrafusa kimondja, h ööö, well, . és
ennek értelmében konzekvensen arra a triviális ekvivalneciára kell
rájönnünk, hogy ." nah, igen! Higgyétek el, én óriási perverz élvezettel
hallgatom ezeket, csak éppen nem egymást kéne ölni ilyen EGO versengésben,
hanem úgy konkrétan megbeszélni a dolgokat, a lényeget! Persez nincs ez
mindig így, de sokszor! Összegezvén eme litániámat vhgyo csak azt akartam
kifejteni, h én sokszor nem azt látom, h tényleg a problémáról beszélgetnénk
és annak közös, egymsát segítő megoldásán törekednénk, hanem csak megy a
"szarrágás"!

elnézést, ha kicsit irónikus voltam, szoktam szókimondó lenni, de ez csak az
én véleményem!

Huhh, hát még rengeteg dolgot tudnék írni, de a lényeget leírtam sztem, a
képviselők passzivitását, a beszámolókról alkotott véleményem és az ülések
menetét! Ksözönöm mindenkinek aki idáig elolvasta levelem!

Online elérhetőségeim:

E-mail:  <mailto:fifiboy at fifiboy.hu> fifiboy at fifiboy.hu

Msn:  <mailto:fifiboy at freemail.hu> fifiboy at freemail.hu

iWiW: Ferenczfi Zoltán