[Kepviselok] Plakátok

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 11., Sze, 21:40:29 CEST

Hello Kedves Képviselők!

Bizonyára egyen-ketten már észrevettétek, hogy változott a helyzet a
plakátfelületek terén.Vettem a bátorságot, hogy rendelkezzem a plakátok
felett, szerettem volna ezt veletek KGY az egyebek napirendi pont alatt
megbeszélni, de erre már nem volt lehetőség. Így most önkényesen
rendelkezem a dolgok felett, legalább is legközelebbi KGY-ig. Addig is
várok minden kedves jelentkezőt, aki szeretne kis csapatom tagja lenni és
érdemben részt venni a plakát felületek rendbe tételében. Én nem hiszem,
hogy elég lenne hetente, vagy havonta rendbe tenni, ha valamit csinálunk,
azt csináljuk rendesen, a napi két alkalom kezdés képpen megfelelőnek
tartom.Reggel este talán, az esti dolgokat minden képen meg kell tartani,
meg reggel helyet, talán napközben.

Egyenlőre szeretném, ha e-mailban jeléentkeznének azok az emberek, akik
úgy érzik tényleg szertnének valamit csinálni.

--
Tisztelettel:
             Orosz Dávid