[Kepviselok] HÖK vagy amit akartok, kicsit másként

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 12., Cs, 14:07:42 CEST

Kedves "mezei" Képviselők és Tisztségviselők!

Szerintem is válságos a heléyzet,(leghalább is én így látom).

Na kezdjük szépen sorban, én is hadírjak már egy kisebb szösszenetet
nektek, hogy legyen mit olvasni unalmas órátokban.

1. Nos nézzük, legyen az első pont a Hallgatói Önkormányzat Elnőke, pardon
ELnökasszonya.
A véleményme a következő.Orsi személyét tekintve mindannyian tudjuk,
vannak érthető és kevésbé érthető dolgai, amiket érzékelünk( én már neki
is mondtam, hogy nem látom át a dolgait és ez picit zavar is), de azt
tudnunk kell, hogy amilyen helyzetben van Ő, nem is kell csodálkozni, hogy
így viselkedik. Gondoljatok beel, szerintem a tisztség viselők körében, a
szakterületeken volt róla szó, hogy Orsi is lehet kiváló elnök, de ahhoz
mellé kellen állnunk és meg kellen támogatnunk, hogy egyrészt ne érezze
magát egyedül és legyen kihez fordulnia. Sajnos én eztn me érzem teljesen
megvalósúltnak, sőt szerintem eléggé egyedül érezheti magát és ezt még
magamat is meg kell fednem, hiszen én sem támogatom meg úgy, ahogy kellen,
hogy mit értek ez alatt pontosan. Részben folyamatosan támadás éri,
mindenért előveszik, sok a rizikós helyzet és majdnem teljesen egyedül van
ebben az egészben. Meg amikor kritizáljuk, nagyon kevés olyan kritika van
ami ténylegesen használható is, pl legyél keményebb a válaszmányokon,
legyél határozottabb,, tartsd kézben a dolgokat, ja és azt akarjuk, hogy
legyél teljesen megértő, legyél rugalmas, had mondjuk el mait csak akarunk
és így tovább.
Nos akkor kezdjünk már el mi is valamit csinálni, én részemről azt mondom
inkább kiállok Orsi mellett és elkezdem komolyabban is megtámogatni, mert
egyedül nem viheti a dolgokat, a terheket és én nem baszogatni kívánom,
mert így is elég szar lehet neki ez az egész, hanem azt mondom, ne
morogjunk, meg ne csináljunk fesztivált, mert ezek már nem rajta fognak
múlni, hanem rajtunk.
Azt hiszem ezzel kapcsolatban még lesz mondani vlóm, de előzetesnek ez
szerintem elég.

2.Képviselők
Képviselők???
Lényegesen nagyobb szerepük van a HÖK-ben, vagy is kellen, hogy
legyen,mint ami most van.

A Képviselők képviselik a hallgatókat.
A Képviselők képviselek a hallgatókat!
A Képviselők képviselik a hallgatókat???

Szerintem vannak akik igen és nagyon sokan nem.A KGY szerintem már csak
hab a tortán, ahhoz nem kívánok én is oldalakban hozzájárulni.Igen ezek
vagyunk mi és ennyit érünk, amennyit az a KGY.
A Tisztség viselők többségén látom ki mennyit dolgozink. És néha nekem is
olyan érzésem van, mintha meglenne a belső "MAG" és lennének a "mezei"
képviselők.Hogy szerintem helyes-e ez így, A VÁLASZOM HATÁROZOTTAN NEM.ÉS
igen én is nagyban hibás vagyok ezért, mert a sdzakterületem az én dolgom,
velük sokkal sokkal többet kellen komunkiálnom, hogy mi mindent csinálok
és történik, így is szoktam, de nem érzem hogy eleget és bármelyik kedves
Tisztségviselő társam bizonygathatja, hogy ő eleget komunkiál a
képviselőkkel én nem érzem ,hogy a lelke legmélyén is ezt érezné.
Szerintem még ebbe a pontba veszem a Tisztségviselők fizuját is. Én nem
tudom, hogy pontosan ki mennyit dolgozik, de szerintem ha órabérban kellen
számolni, akkor igancsak minimális lenne. Én kapok azt mondja, hogy havi
11562 Ft vagyis kb ennyit, nos ha ezért a pénézt dolgoznék akkor szerintem
kevesebb mint 100 Ft/ órabérért dolgoznék, nállam előfordul az is, hogy
bent éjszakázom, mert különben nem tudom teljesen átnézni a képviselő
listás anyagokat, végig gondolni, hogy mit kellen csinálni, megírni az
ütemtervet, belegondolni, hogy a félévben mi mindet kellen megcsinálni,
stb,stb...Tudom, hogy sokatoknak nincs rálátása, hogy pontosan mennyit
dolgozhatom én, szerintem még sokszor a közveteln környezetem sem.
Rengeteget,de tudjátok mi a vicces, hogy még az az érzésem így sem eleget
és talán ez bánt mindennél legjobban.

3. Térjünk is át kicsit rám is, had erősödjön az EGO-m és kicsit beavvasal
bennetek, mi minden is foglalkoztat engem ésmi jár a fejembe.
Rohadtúl bánt, hogy ilyen körülmények uralkodnak körülöttem és nem teszek
semmit sem, de rajtam kívül sem tesz senki semmit, mindenki csak a száját
jártatja.A lehető leglelkiismeretesebben próbálom végezni munkámat, de nem
tudom így sem teljesíteni azt amit magatól elvárok. Roppantúl sajnálom,
hogy azt érzem emberileg egyre kevesebbet érek, a dolgaim kicsúsznak a
kezeim közül, hogy már nem tudom úgy összefognia dolgokat, ahogy kellene,
hogy a munkám értéke egyre csökken. Nagyon-nagyon sokat gondolkodom azon,
hogy le kellen mondanom a tisztségemről ,mert nem vagyok képes teljes
mértékben ellátni a feladataimat.És a Gubee és a többiek levelét végig
olvasva, tudom a dolgok nekem is szolnak és is egy szar link alak vagyok,
aki nem képes végezni a munkáját és tényleg úgy érzem, hogy ez igaz.

4. Számomra mit jelent a HÖK?
Egy utopisztikus álom. Szeretném azt hinni, hogy ha magam nem is vagyok
képes olyan dolgokat elérni, ami komolyabb érdem lenne a tenger és az egy
csepp szindróma miatt, de amikor a HÖK keretein belülre kerültem ezeket
még is megvalósíthatóm. Valahol úgy érzem csak akkor számitok, és csak
akkor érek valamit, ha olyan dolgokat megtudok csinálni, ha oylan dolgokat
hozhatok létre, vagy küzdhetek, ami másknak jó. Csak akkor és csak úgy
létezhetem, ha van értelem annak amit csinálok. Egyre inkább úgy érzem,
tehetetlen vagyok, nem tehetek sokat, szinte semmi és az is csak álmomba.
És igen a gondolat már annyira kínzó és kínoz, hogy...

--
Tisztelettel:
             Orosz Dávid