[Kepviselok] (nincs tárgy)

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 13., P, 17:54:04 CEST

Kedves Képviselő Társaim!

újabb problémákba ütköztem.
Úgy érzem kissé férekanyarodott a levlem célja. Az utosló néhány mail,
teljesen másról szólt mint ami a valódi probléma. Nem arról kellene hogy
szóljon hogy egymást fikázzuk, hisz pont ez a baj, ez megy KGY ez megy
választmányon nehogy már itt is ez menjen. Nagyon örülök hogy végre azon
képviselők is hozzászoltak a témához akik eddig semmi jelét ne madták
annak hogy ők is léteznek, viszont a saját hiányosságaikkal ne az amúgy is
túlterhelt tisztségviselőket cseszegessék hanem járjanak utánna. Engem
egyszer se küldtek el ha kérdeztem valamit, hanem mindig megpróbáltak
válaszolni.
Viszont sajnálattal tapasztalom hogy azon személyek akiket név nélkül
megszólítottam levelemben semilyen válaszal nem reagáltak. szerintem ennek
egyik sajnálatos következménye az hogy amiben a problémát láttam nem
nagyon fog változni. Minden vágyam az lenne hogy ma ott lehessek a
megbeszélésen, de sajnos jelenleg épp dolgozom. Remélem lesz érételme és
sokminden megoldódhat (és meg is oldódik).
Külök köszönöm Orsinak amiért összehívta a társaságot a mai napra. REmélem
nagyon sokan el tudnak menni és el is mennek.
Bízom benne hogy akik magukra ismernek az első levelemben, komolyan
elgondolkoznak azon amit írtam, és megprobálják bebizonyítani hogy nincs
is igazam.

Köszönöm még minden képviselőnek aki valamit is reagált a levelemre és
talán a következő KGYk és választmányok TTK HÖKhöz méltóan fognak
lebonyolódni.

Köszönettel:
egy képviselő

Guber Tamás