[Kepviselok] választmányi napirendi pontokhoz

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 14., Szo, 14:02:06 CEST

Kedves Küldöttek!
Elég sok észrevételt és megjegyzést hallottam a választmánnyal
kapcsolatban az elmúlt hetekben, ezért szeretnék bevezetni egy újítást.
Tudom, hogy mostanság már a levelek olvasgatása is elég sok időtöket
elveszi, én mégis a hosszú levelek gyártását fogom most elkezdeni.
Mivel a választmányokon sok a napirendi pont és beszélni is sokat
szeretünk róluk, ezért a szóbeli előterjesztéseket, vitaindítókat,
észrevételeket, véleményeket, - persze azokat, amelyeket már jó előre
tudunk - le lehetne írni előre, hogy ne a közös idő menjen el vele.
Célszerűbbnek tartanám, hogy az előterjesztők olyan előterjesztéseket
írjanak, amelyek a választmány előtt is megállják a helyüket - azaz
akkor is tudunk róluk határozni, ha az előterjesztő éppen nincs jelen.
Ezeket kiegészítendő, úgy vélem, hogy jó lenne, ha _az időben
megérkezett előterjesztésekről_ akár írásban is elmondanánk a
véleményünket, lehet kérdezni az előterjesztőtől, ha valami nem világos,
vagy esetleg nem jól adott össze két számot stb. Mindezek miatt arra
törekszem, hogy az előterjesztéseimet lehetőleg írásban tegyem meg,
minél hamarabb, és a már beérkezett előterjesztésekről is el fogom
mondani - lehetőleg szintén írásban - a véleményemet.
Remélem, hogy ezek a dolgok mindenki számára elfogadhatók lesznek.

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu