[Kepviselok] bezsámoló+beszerzés

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 16., H, 13:26:14 CEST

Tisztelt Választmány!

Nekem soha nem az volt a problémám, hogy beszámolót kell irni, hanem, hogy
többen ezt nem tudják megtenni és a Válsztmányon kezdik el mondani. Ha
mindenki irt volna, akkor nem lett volna ezzel húzva az idő.

Én az elmúlt héten végig a rendszeres pályázatokkal foglalkoztam. Sok volt
a hiánypótlás és ezeket nem tudták időben behozni, igy elhúzódott.
Többször volt az, hogy a szabályzatokat többféleképpen lehetett érteni,
igy többször is át kellett nézni pályázatokat. Pénteken kaptam lakhatási
pályázatokat, hogy biráljam el, igy szombaton bent voltam az egyetemen
birálni. Ma felvittem az utalásokat. Remélhetőleg szerdán kimegy a pénz.

Két héttel ezelőtt kértem, hogy vegye napirendre a Választmány az üst
beszerzést. Akkor az volt, hogy elhalasztjuk (holnapra).

Igy szeretném, ha napirendre kerülne. A történet: Pár éve az egyik
hallgató kölcsönadott az egyik gólyatábornak egy üstöt, ezt az egyetemen
(raktárba) hagyta, hogy használják a következő gólyatáborokban is. Viszont
ez az évek során eltünt. Kérdeztem a gólyatábori beszámolóknál, hogy a
gólyatáborra terheljük, akkor azt a választ kaptam, hogy nem kell a tábor
elszámoláshoz csatolni, lehet egy beszerzés.

Beszéltem Klárival, megvették az üstöt, kértek róla számlát (ezt
csütörtökön kapom meg), 7700 Ft volt, igy kérem a Választmányt, hogy
támogassa ekkora összeggel!

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK