[Kepviselok] Palkó Tamás kérdéseire, = ?iso-8859-2?Q?(Okt=F3ber_11=2C_2006_1:2_6_pm?=)

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 17., K, 16:04:02 CEST

Sziasztok!

Az alábbi kérdések esetén úgy érzem megszólíttattak, reagálnék is:

1. "Milyennek érzed a hallgatói önkormányzat érdekérvényesítő képességét,
kari szinten, különös tekintettel a Hallgatói Követelményrendszerrel
kapcsolatban?"

Úgy gondolom, hogy a TTK HÖK érdekérvényesítő képessége e téren még
erősítendő, különösen a Hallgatói Követelményrendszer térítési és
juttatási fejezeteinek tekintetében.
Mindenképp fejlődés szükséges, melynek módját szerintem nem egy személy
feladata meghatározni.

"miért politikai csatározások folytnak a karok között, ahelyett, hogy a
szakmai tevékenységre helyeznénk a hangsúlyt?"

Tanulmányi elnökhelyettesként én igazán a szakmai tevékenységre helyezem a
hangsúlyt. Nagyon jó lett az elmúlt több mint félév során az egyetem többi
kari hökös tanulmányisával a kapcsolatom, és így az EHÖK tanulmányi
bizottságban is kifejezetten hatékonyan végeztük/végezzük
tevékenységünket. Én abban a bizottságban politikai csatározásoknak még
csak nyomát sem látom.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes