[Kepviselok] Külügyi Fórum beszámoló

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 18., Sze, 00:36:25 CEST

Külügyi Fórum beszámolója

Aki a KTCS-nél járt hétfon 15 és 18 óra között, az láthatta, hogy mennyire
törekedtünk kicsinosítani a standokat. Ahogy a rendezvényeknél szokott
lenni, volt némi fennakadás itt is. Véleményt sajnos nem tudok mondani
arról, hogy mennyien jöttek el (mint foszervezo és eloadó egyfolytában
rohangáltam, így nem sok idom jutott arra, hogy megálljak és megfigyelo
legyek, de Ateszt megkértem, hogy készítsen képeket, amirol azért látni
lehet, hogy voltak). Mennyire volt sikeres? A többiek
véleményébol ítélve elmondhatom, hogy sikeres volt, annak ellenére, hogy
zh idoszak van most. Sikeresen együtt muködött a három kar külügyese is,
bár a munka nagy részét én végeztem. A választmányon megszavazott 2000
Ft-os támogatást is igénybe vettük, amit szendvicsekre, sós ennivalóra és
innivalóra költöttünk. A számlát már oda is adtam.

Mivel kiadvány még nincsen, ezért készítettem egy 6 oldalas rövid, 0.
verziós kiadványt. Ebbol egy példányt a külügy fakkjába raktam, hogy a
hallgatók számára elérheto legyen. Illetve hamarosan a külügy honlapjára
is felkerül.

A rendezvényre eljött az EHÖK külügyi alelnöke is, illetve az elodje is,
akik szóhoz sem jutottak, annyira megtetszett nekik a stand rész :)

Röviden ezek történtek hétfon.

Köszönöm mindazoknak a segítségét, akik segítettek nekem.

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu