[Kepviselok] Nedves est2006

Bosnyák András bosi at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 19., Cs, 19:46:54 CEST

Szia!
Legutóbb mennyien vettek részt rajta? Szerinted várható ekkora érdeklődés?
(Én személy szerint mennék.)
Én úgy gondolom, hogy ez alapjában más, mint a gólyabál, és bár mindkettő
nagyszabású egyetemi rendezvény, ebben egyáltalán nincs ünnepélyesség, és
épp ezért ez inkább bulizósabb. Talán olyan nyári, strandos hangulata
lehet, nem? Épp ilyen hidegedős időben van szükség ilyenre.
Nem nagyon van tapasztalatom ilyenben, de szerintem sokan nyitottak a
lazításra ilyenkor is, és a Nedves Est van olyan jó, hogy érdemes legyen
kockáztatni.
Bos