[Kepviselok] külügy beszámoló 5.,6. hétrol

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 22., V, 22:09:56 CEST

Külügyi biztos beszámolója 5. és 6. hétrol

A KGY óta volt teendom boven. Az október 16-ai Külügyi Fórumra
készülödtem, az utolsó simításokat végeztem az ötödik héten.

Okt. 16-ai eseményrol írtam beszámolót, ezért errol most nem irok.
Azon kívül Ferenczi Attila segítségével a környezettudományi szakosoknak
próbálok ERASMUS koordinátort szerezni, felvettem a kapcsolatot
Angyal Zsuzsával. Összehívtam a külügyi csoport következo ülését. Szerdán
az informatikussal felfrissítettem a külügyi honlapot. Pénteken cikket
írtam a Nyúzba, és frissítettem a külügyi csoport levelezolistáját..

Figyelemmel kísérem az IK-s külügyi bizottság történéseit: Gulyás Lóránt
benyújtotta lemondását, így kedden új elöljárót fognak választani.

Állandó munkáim:

- levelekre válaszolok
- faliújságot karbantartom

 			       Újváry Angelika