[Kepviselok] segítség kell!

Guber Tamás gubee at cs.elte.hu
2006. Okt. 24., K, 20:05:33 CEST

Kedves segítőkész és ráérő hallgató társaim, Ti ki annyira szeretitek a
gólyákat és ezért oly sokat tettetek eddig is, és fogtok ezután is.

Segítséget szereték kérni (pontosabban Ambrus Tanárúr) a pénteki
bevezető matematika szintfelmérő megiratásában, 4-6 fő, pontosab infok
késöbb.

December 2-án (Radnóti Katalin tanárnő) kérésére a fizika dolgozat
írásához, szinén hasonló létszámú segítőkre lenne szükség.

Jelentkezéseteket előre is köszönöm, oktatóink nevében is. Kérlek ne
hagyjatok cserben. (a matekról azért csak most szólok mert 2 órája
szóltak nekem is, a fizikáról meg azért nemírtam még mert messze van)

Köszönettel:
Guber Tamás
ELTE TTK HÖK

ui:tudja valaki hogy miért engem keresnek meg az oktatók ezekkel a
kérésekkel????