[Kepviselok] Kiegészítés a matekos mikulás partyhoz!

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Okt. 27., P, 19:55:27 CEST

Hi again!

Mészi kérdezte és fontos tisztázni, igen, úgy írtam a bulit, h matekos
mikulás party! Matekos vagyok, mindig a legrosszabb eshetőségre készülök,
akkor lesz matekos csak, ha egy szakterület sem óhajt közös bulit! Ha
mindenki szivesen jön, akkor össz TTKs lesz! Ha csak 2-3, akkor meg
kitaláljuk! Matekos csak akkor lesz, ha magunkra maradunk! Okés?

fifi

Online elérhetőségeim:

E-mail:  <mailto:fifiboy at fifiboy.hu> fifiboy at fifiboy.hu

Msn:  <mailto:fifiboy at freemail.hu> fifiboy at freemail.hu