[Kepviselok] beiratkozas

Harangozo Jozsef joey at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 1., P, 20:32:28 CEST

Szia Balázs!

Egyelõre úgy tûnik, hogy a beosztás rendben van, csak idõközben történt
egy kis kavarás nálunk, az oktatók részérõl!
Már említettem, hogy a fizikánál az oktatók is szeretnének "mentorkodni"!
Eniatt kérték, hogy én és Karcsai Balázs vegyünk részt az õ
megbeszélésükön, amit hétfõn tartanak 11-tõl. Na most, a beosztás szerint
akkor elvileg mi a folyóson kell, hogy plakátoljunk, ha jól értelmeztem.
Szóval a kérésem az lenne, hogy oda tegyél be valaki mást, persze utána
12:15-12:30 körül már ott leszünk a beiratkozásnál!

Még valami: Észleltük, hogy a weblapodon a hallgatók beosztásánál a
fizikás lista nem egyezik a mi listánkkal, ahogy mi osztottuk be mentorok
szerint az elsõéveseket! Az ügyben már írtam a Yetinek, de gondolom még
nem volt ideje, hogy foglalkozzon vele. Szóval a hibákat ki kéne javítani,
a kérdés csak az, hogy megcsináljátok ti, vagy ha erre most nincs
kapacitás megcsináljuk e mi?
Segítségként csatolom a mi listánkat, ami sajnos nem névsorban van, hanem
mentorok szerint.

Elõre is köszi a választ!

Üdv.

Joe

u.i: a polóügyet sztm megoldjuk, lehet, hogy minden fizikás Maxwell-es
pólóban lesz:), majd megírom mire jutottunk.

--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: mentor_fizika_beosztás.xls
Type: application/vnd.ms-excel