[Kepviselok] Kaja az egyetem körül

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 3., V, 11:34:05 CEST

Tisztelt Képviselők és Mentorok!

Az alábbiakban összeszedtük az egyetem környéki étkezőhelyeket. A lista
azonban biztosan nem teljes. Kérlek téged, ha valamit úgy érzed, hogy
kihagytunk, akkor írj mailt a hoktitkar at ttkhok.elte.hu címre.

Palkó Tamás, titkár.
/
Menzák:/

*Goldmann menza*
Petőfi híd, budai hídfő, a Műszaki Egyetemen

*Sztoczek menza*
Sztoczek utca, Bertalan Lajos utca sarok, a Műszaki Egyetem mellett

*Infopark menza*
Magyar tudósok körútja, Infopark I épület földszint

/Egyéb étkezőhelyek:/

*Fehérvári úti piac*
Fehérvári út, 4-es villamos végállomásánál

*Burger King*
Fehérvári út, a skála földszintjén

*McDonald's*
Móricz Zsigmond körtér,
Boráros tér, Dunaház

*Pizza Hut*
Móricz Zsigmond körtér

*Kínai étterem*
Karinthy Frigyes út-Egri József utca sarok
Móricz Zsigmond körtér
Bocskai út-Fehérvári út sarok
Október huszonharmadika út-Budafoki út sarok
Budafoki út-Karinthy Frigyes út sarok

*Wikinger hamburgerszaküzlet és ételbár*
Móricz Zsigmond körtér

*Főzelékfaló ételbár*
Bartók Béla út, Bartók-ház

*Gyros üzletek*
Egri József utca 42.
Móricz Zsigmond körtér
Mester utca
Boráros tér, aluljáró

*Hentesüzletek*
Karinthy Frigyes út, 6-os végállomás
Bartók Béla út -- Vásárhelyi Pál u sarok
Budafoki út -- Karinthy Frigyes út sarok

*Kocka büfé*
Magyar tudósok körútja

*Marika néni kávézója*
Angyal utca (Mester utcánál)

*Élelmiszerüzletek*
Karinthy Frigyes út -- CBA
Irinyi János utca -- Plus
Karinthy Frigyes út -- Bercsényi utca sarok
Móricz Zsigmond körtér -- Interspar
Móricz Zsigmond körtér -- Groby
Fehérvári út -- Kaiser's

*Büfék az egyetemen*
Északi tömb, kémia épület
Északi tömb 1. emelet Gömb aula felett
Déli tömb földszint, nyugati bejárat mellett