[Kepviselok] Beiratkozas

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 5., K, 18:53:06 CEST

Sziasztok!

Szeretném mindenkinek megköszönni a részvételt és a segítséget. Különösen
azoktól aki pontosan érkeztek, illetve akik csak beugrottak valaki helyett
akinek mégse sikerült pontosan érkeznie. Összességébe minden nagyon
flottul ment, úgyhogy nagyon jól éreztem, még ha néha úrrá is lett rajtam
a fáradtság.

Pletyi: TÁTK-ok is megírták a matek szintfelmérõt, ugyanis hétvfõn a matek
kritérium dolgozatnál felügyelõ tanár úgy gondolta szét osztja a
hallgatóit két terembe, csakhogy a másik terembe TÁTK-s hallgatók
iratkoztak volna be. Amíg a félreértés kiderült páran engedelmesen
elkezdték írni a dogát...

A matek kritériumdolgozatnál segítõket egyébként külön is megdicsirte a
matekos oktatói részrõl lévõ szervezõ. Ha jól tudom a fizikus
kritériumdolgozatok tragikusan sikerülte a földtud és környtan szakon.

Jó pihenést és munkát a hét hátralevõ részére. Aki szeretne vinni elsõs
csomagot, a Hali elõl holnap még megteheti...

Balázs