[Kepviselok] beszámoló és ütemterv

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 6., Sze, 14:31:38 CEST

Sziasztok!

Az alábbiakban olvashatjátok a beszámolómat és az eféléves ütemtervemet.

Beszámoló (08.28-09.06)

08.29.
- beszéltem Körmendi Katával a félévkezdésről
08.30.
- kémiás gólyatáborban tartottam előadást
08.31.
- Sági Orsolyával és Gönci Balázzsal együtt a beiratkozásról váltottunk
néhány szót az oktatási dékánhelyettessel és a TO vezetőjével
09.04.
- délután a beiratkozáson előadást tarottam, segítettem, ahol tudtam
09.05.
- egész napomat a konferencia teremben töltöttem teremfelelősként, és
délután előadást tartottam
E két nap alatt a folyamatosan érkező tanulmányi kérdésekre válaszoltam.

Az előző választmány óta a félévkezdés szokásos eseményei zajlottak.

Ütemterv

Folyamatosan:
- hallgatói ügyek intézése (e-mail, személyes, telefon)
- hallgatók tájékoztatása (Pl. minden héten cikk a Nyúzba)
- TCS ülések megtartása
- szabályzatok véleményezése, olvasgatása
- a többi kar tanulmányisával kapcsolattartás (EHÖK TB)
- kapcsolattartás a TO vezetőjével, ill. az oktatási dékánhelyettessel
- ülésekre járás (KT, TOB, Választmány, Küldöttgyűlés, szacsok)

Feladatok havonta

Szeptember:
- info lista fokozott használata
- gyakori jelenlét a haliban, hisz ilyenkor több a kérdés
Októberben:
- jegyzetbon kiosztása
- nyílt nap szervezésében való részvétel
November:
- Educatio megbeszéléseken való részvétel
December
- Educatio-n részvétel

Várom az észrevételeket, javaslatokat.

                Fazekas Tímea