[Kepviselok] Eb beszámoló és ütemterv!

eb at ttkhok.elte.hu eb at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 7., Cs, 07:34:32 CEST

 Tisztelt Választmány!

 Beszámoló:
 Külföldön lévő tanulmányi tartózkodásom miatt az idei évet meglehetősen "
mérsékelten" kezdte az EB, elnézést ha ezzel bármiféle fennakadást
okoztam (okoztunk)!
 Azokon az üléseken, melyek távollétemben zajlottak megbízott EB működött
(ilyen volt a választmány, és ilyen lett volna a KÖB). Ezen a héten
viszont már az összes olyan ülésen megjelentünk és meg is fogunk jelenni,
melyekre meghívónk érkezett (érkezik)!

 Ütemterv:
 Erre a félévre nézve a következőket szeretnénk elvégezni: eljárunk az
összes olyan ülésre melyre meghívót kapunk, és amelyre a tisztségünkből
fakadóan meg kell jelennünk. Az aktuális problémák, ill.
szabálytalanságok ellenőrzése és megoldása. Megpróbálunk folyamatos
kapcsolatot tartani a tisztségviselőkkel.
 A félév folyamán szeretnék kinevelni egy új Ellenőrző bizottságot, mert
mivel végzős vagyok nekem már gondolnom kell a jövőre is! :)

 Üdvözlettel:
 Bozóki Kálmán
 Eb elnök