[Kepviselok] Beszam + tervek

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 7., Cs, 13:58:42 CEST

Sziasztok!

Beszamolom gyanant alljon itt (illetve a kepviselolistan) a BEF es a
golyabal tervei, dolgai.
Ezeken ugykodok mar eleg regota.

Voltam a Matekos es a GEOBIO golyataborban, valamint a KCSSK kollegiumi
golyataboraban. Volt egy kezfogonk is, illetve egy diplomaosztonk
(forditott sorrendben). Ezen kivul kollegiumi bekoltozes es tarsai (bar ez
szorosan nem a munkakorom, itt a HOKben).
Folyamatosan egyeztetek a lagymanyosi karokkal, valamint az EHOKkel is.
Szervezem a GBt, illetve a Nedves Estet is, illetve egyuttmukodok a
mentorrdsz-rel is.
Folyamatos a honlap ezen reszenek frissitese is, valamint az alapitvanyos
naptarban is benne vannak a programjaink.

Tervek:

Meg jobb, szinvonalasabb, atlathatobb programok.
A palyazatomban mindent leirtam, nyugodtan lehet lapozgatni, illetve
szamon kerni,ha vmi nem teljesul belole! Azert irtam, nem csak ugy,
disznek!

OFL
szerveh

Ónodi Ferenc László