[Kepviselok] választmányi napirend

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 8., P, 14:51:15 CEST

Tisztelt Választmány!

További egy napirendi pontot kérnék felvenni. Mivel tudtommal a
Választmány a Hallgatói Bolt beszerzéseit az Alapítványra bizza a
beszerzésekrõl való döntés jogának megtartásával, így kérem, hogy ennek
fényében az alábbiak beszerzésérõl döntsön:

1. Árképzés: a nettó ár 25% az Alapítvány haszna, 10% a TTK HÖK haszna,
65% a beszerzési és szállítási költség.

2. 100 db matekos és 100 db Tétékás póló beszerzése, legolcsóbb típus,
várható beszerzési ár (nyomtatással együtt) 470 Ft.

3. 300 db Tétékás toll beszerzése, korábbi típus, várható beszerzési ár
150 Ft.

Gönci Balázs